Jonizatory wody Prime Water - Gwarancja satysfakcji - testuj 30 dni - Jonizatory wody Prime Water

Masz pytania? Zadzwoń do nas 601 56 59 57 lub zostaw swój numer telefonu - oddzwonimy.

Twój numer nie będzie wykorzystany w celach marketingowych, a tylko do jednorazowego oddzwonienia.

W dniu dzisiejszym 4 osoby zamówiły już oddzwonienie
POROZMAWIAJ Z EKSPERTEM PRIME WATER

Gwarancja satysfakcji – testuj 30 dni

 Program – „Gwarancja satysfakcji – testuj 30 dni”

Wszystkie jonizatory marki Prime Water zakupione w sklepie Water Star  objęte są programem „Gwarancja Satysfakcji”. W przypadku braku satysfakcji z zakupu klient uzyskuje prawo do zwrotu urządzenia bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od zakupu.

Zasady programu dotyczące programu „Gwarancja satysfakcji – testuj 30 dni”

1. Czas testu liczony jest od dnia nadania przesyłki przez okres 30 dni kalendarzowych do dnia nadania przesyłki przez klienta (decyduje data nadania paczki).

2. Programem objęte są wszystkie jonizatory wody nablatowe i podblatowe marki Prime Water zakupione w sklepie Water Star.

3. Program jest kierowany wyłącznie do klientów indywidualnych (konsumenci). Program nie obejmuje urządzeń zakupionych przez firmy, gdzie dokumentem sprzedaży jest faktura VAT na firmę. 

4. Urządzenie w czasie testu powinno być używane zgodnie z przeznaczeniem wg. instrukcji obsługi.

5. Zwracane urządzenie musi posiadać kompletację taką samą jak zostało dostarczone do klienta (dokumenty sprzedaży, podpisaną kartę z regulaminem gwarancji satysfakcji, instrukcje obsługi, gratisy, książki, broszury, oryginalne opakowanie)

6. W przypadku zwrotu urządzenia klient zobowiązuje się pokryć koszty materiałów eksploatacyjnych t.j: filtrów i innych części eksploatacyjnych. Koszty materiałów liczone są na podstawie aktualnych cen w sklepie www.sklep.water-star.pl Zastrzegamy  prawo do odliczenia kosztów za opakowania, akcesoria instalacyjne, i inne części, które będą zniszczone, zużyte lub ze  śladami użytkowania.

7. Klient zobowiązany jest dostarczyć urządzenie na własny koszt przesyłając uprzednio zgłoszenie zwrotu na adres info@jonizatoryprime.pl. Urządzenie i dołączone do niego akcesoria powinny zostać należycie zabezpieczone przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie. Dystrybutor Prime Water nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu zwracanego urządzenia.

8. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia (np. rysy, zadrapania, uszkodzenia opakowania) lub uszkodzeń opakowań wskazujących na użytkowanie dołączonych do zakupu gratisów (bidony do przechowywania wody alkalicznej) sprzedawca może odmówić zwrotu urządzenia lub wycenić szkody i zaproponować poniesienie tych kosztów klientowi.

9. Zwrot kwoty wynikającej z rozliczenia zwrotu następuje wyłącznie za pośrednictwem przelewu bankowego na konto klienta podane w zgłoszeniu zwrotu, w terminie 14 dni po odesłaniu przez klienta podpisanej faktury korygującej.